2 utav världens mest mysigaste killar!

Då var det snart läggdags men jag har faktiskt redan krypit ner under täcket.
Nu ikväll har jag hunnit att baka en kladdkaka samt tvättat en hel del med hjälp utav Tobbe medan Robin lagade mat. Så här hemma har det vart fullt upp ikväll och nu låter killarna ta hand om den sista tvätten.

Låter det konstigt att jag delar lägenhet med 2 killar?
Historien är faktiskt så att jag och Tobbe träffades i Falkenberg i våras tror jag det var. Sen åkte jag enda till Kalmar för att hälsa på honom i höstas någongång och då träffade jag Robin. Tobbe och Robin delade/delar lägenhet och jag föll för Robin direkt. Efter jag och gulligaste Robin blivit tillsammans så hade vi ett distansförhållande i ett par månader som ingen av oss klarade riktigt av eller i alla fall inte jag. Så nu bor jag i lägenheten tillsammans med 2 utav världens mest mysigaste killar!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i min bok Starcrossed - Helena. Börjar bli riktigt spännande där nu!


(Robin & Tobbe på KM i Kalmar)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin och härlig design du har!



haft en bra torsdag? :D

2012-02-09 @ 23:05:21
URL: http://mirellas.se
Postat av: Ida

Svar; Vad skönt med 0 gradigt det skulle jag inte tacka nej till :O :)

2012-02-10 @ 17:58:53
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: malin

Söt historia om er =)

2012-02-10 @ 20:30:00
URL: http://missvixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin