Ensam men inte övergiven

God kväll!

Kom hem till Kalmar för ett litet tag sedan, det visade sig att vi har friluftsdag imorgon och det är en sak jag inte tänker vara med på. Känns skönt att kunna lägga sig i sin egen säng och bara slappna av med kärleken bredvid sig så att man slipper vara ensam. Tycker däremot synd om min stackars bror som bor i Värnamo nästan helt ensam förutom när jag är där, det måste vara otroligt ensam. Samtidigt kan jag ju inte sitta barnvakt hela tiden, har ju ett eget liv att sköta.. men har ändå fortfarande lite dålig samvete för att jag lämnar honom där alldeles ensam. Jag två sambos här i Kalmar och är van vid att ha folk omkring mig medan han sitter där själv, det är lite orättvist faktiskt!

Nu ska jag gå till sängs och kanske plugga lite så jag blir klar med alla uppgifter som behövs göras.. God natt!

Kommentarer
Postat av: Simona

sv: tack :D

aa, jag gillar också bakgrunden!

2012-02-21 @ 09:26:57
URL: http://simonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin