Fettisdagen - Glöm inte att köpa en semla!

Idag är det fettisdagen och jag hoppas du likt jag ska fira detta med en stor god semla!

Tyvärr kan jag inte köpa från mitt favorit konditori Brödskrinet eftersom jag är i Kalmar men..
Enligt Falkenberg Posten så har Brödskrinet Falkenbergs godaste semlor så är du i närheten, glöm inte att åka inom och köpa en semla.

Sitter just nu och pluggar för fulla muggar.. och det känns som att jag börjar närma mig slutet på denna uppgiften, HURRA! Måste göra mig förtjänt av den där goda semlan innan jag äter den och det kommer jag absolut ha gjort snart med.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

hihi åt en semla igår fastän jag inte är ett jättestort fan av semlor! :P

2012-02-22 @ 14:27:04
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin