Bra start på helgen

Jaha, då var man sängliggandes igen..
Denna gången är det däremot inte jag som är sjuk utan det är Robin men det blir ändå att jag också ligger i sängen mesta dels utav dagen men då är jag riktigt utvilad tills på måndag. Men jag har gjort lite nytta idag och städat en hel del.  

Berättade igår att jag tagit bort mina extensions och att jag numera har kort hår, jag vet inte vad jag tycker bäst om men det är ganska skönt att bara ha sitt eget hår iaf just nu efter att ha haft i extensions i ca 4-5 månader. Nu ska jag lägga mig och titta på något avsnitt White Collar med älsklingen innan han somnar igen.


Kommentarer
Postat av: Alice

Visst äger det :)

2012-02-24 @ 20:30:58
URL: http://alicevarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin