Vad ska jag välja?

Är riktigt spelsugen men samtidigt inte alls.. vet inte riktigt vad jag vill göra riktigt.
Funderar på om jag ska koppla in mitt Play Station 2 i tvn och kolla om jag hittar något roligt spel eller om jag ska strunta i det och kanske spela någonting på Wiit, 3DSen eller om jag bara ska titta på film eller någon tv-serie. Vad hade du valt att göra?

All The Pretty Things - Tenth Avenue North
En riktigt grym låt som jag sitter och lyssnar på nu medan jag bestämmer vad jag ska göra. 



Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

sv: jaa gör det:) Den är lite inaktiv för att den är nystartad men jag tror det kommer bli superbra sen, ge det en chans:)

2012-03-01 @ 12:46:43
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin