11 dagar kvar!

Tänkte börja imorgon men jag kunde inte låta bli att redan börja med nedräkningen.

Om 11 dagar flyttar jag till Kalmar. Det ska bli väldigt skönt att slippa köra kust till kust var och varannan helg men nu blir det att jag bara åker Kalmar - Värnamo - Kalmar istället för Falkenberg - Värnamo - Falkenberg - Kalmar - Värnamo - Falkenberg. Super rörigt och det tar även en väldig massa tid..  Kommer att sakna Falkenberg otroligt mycket men jag kommer och hälsa på så gott det går! Men vad gör man inte för kärleken? 

Nu till min stora kärlek Robin och världens underbaraste pojkvän!
Hur det kommer bli att bo tillsammans med både han och Tobbe det får vi se. Ska försöka göra det så lätt för oss alla som möjligt och försöka se till att det inte kommer bli så jättemycket förändring för dom. 
Älskar att Robin stöttar mig väldigt mycket i det jag betämmer mig för att göra och jag försöker att göra likadant för honom även om det inte känns som att jag inte lyckas speciellt bra i alla fall inte från den distans vi är på just nu.

Det är endast 2 dagar kvar tills vi ses igen och det ska bli så underbart. Längtar jätte mycket och saknar honom även om vi sågs i söndags.. Så är det väl att vara head over heels för killen!




Kommentarer
Postat av: Ronja

Ni är så söta! :D

Jag tänkte fråga, har du lust o klippa mig när vi kommer ner? xD haha. Mitt hår växer som ogräs

2012-01-25 @ 01:01:37
URL: http://shrimpen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin