2012-01-16

God morgon!

Nu börjar jag bli lite väl stressad över delprovet som är i slutet av denna månaden. Det är exakt två veckor kvar tills provet och nu är det bara att försöka järnet. Ska ta med mig dockhuvud samt stativ med mig hem så jag kan öva varje dag i minst ett par timmar.

Ska även försöka leta fram modeller till momenten. Tycker det är jätte svårt eftersom jag inte känner någon här ifrån och man känner sig lite halvt dumt om man bara skulle gå fram till någon random på stan och fråga om personen i fråga kan vara hårmodell.

Och som om detta inte vore nog så ska jag flytta i samma veva och det är lite att tänka på det med!
Får skylla mig själv men förhoppningsvis kan jag ta det lite lungt efteråt i februari men sedan kommer modevisningen och förberedelser inför den.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej! det var en bra fråga faktiskt..hehe men jag har för mycket i mitt huvud nu för att skriva. Börjar skriver inom kort igen :) Tack för att Du läser!

2012-01-16 @ 13:54:52
URL: http://paulierose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin