Cupcakestipset

God kväll allihop!

Åkte in på stan en liten sväng och
var inne på lagerhaus och
tittade. Det slutade med en liten
bok om Cupcakes för min del.
Har aldrig bakat Cupcakes
men jag är väldigt intresserad
av att göra det inom snar
framtid. Älskar nämligen att
baka och det är något jag skulle
vilja göra mer och mer. 



Jag hoppas att denna boken
kommer till användning.
Någon som kan ge mig ett par
tips nu när jag ska lära mig att
baka Cupcakes?

Bjuder även på en liten bild på
mig själv. Bilden är tagen tidigare
idag och den är även lite smått
redigerad.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv. Japp, Alice i Underlandet var rätt svar, dock var du inte först ut tyvärr.



Trevlig helg! :)

2012-01-27 @ 19:23:51
URL: http://jeenlicious.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Älskar också att baka! :D Dock har jag inte bakat cupcakes så många gånger ^^ men det ska det bli ändring på !

2012-01-30 @ 21:05:23
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin