Finns en första gång för allting!

Gud va jag känner mig så otroligt duktig nu!

Har precis skickat iväg mitt första cv på granskning nu till min pappas flickvän som lovade att hon skulle ta en titt på det innan jag skickade iväg det till förhoppningsvis min nya praktikplats. Jag hoppas verkligen att jag får platsen annars får jag börja om från början och det vill jag ju inte plus jag tyckte att den salongen verkade riktigt trevlig.

Ska skriva ännu ett cv men inte idag och det ska användas för att skaffa ett helgjobb. Måste skaffa mig ett helgjobb i närheten av Kalmar nu när jag ska flytta dit. Kan inte åka tvärs över landet varje helg för att jobba, tycker redan det är jobbigt med att köra så mycket som jag gör redan och jag hade inte tjänat någonting på det eftersom bensinkostnaden fram och tillbaka hade tagit hela lönen. Förhppningsvis kan jag åka och jobba i Falkenberg någongång ibland men det funkar inte i längden när man har en hyra att betala.. 

Som tur har jag sparat ihop lite pengar nu under januarimånad att jag klarar mig ett litet tag men jag ska försöka att skaffa mig ett helgjobb och möjligtvis ett kvällsjobb så fort som det bara är möjligt.

Lite mycket att tänka på samtidigt men det löser väl sig, det gör det alltid eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin