Ingen krock, Inget rådjur, Inget dike!

Hur lyckas jag?

Idag höll jag på att träffa på min gamle vän diket när jag körde hem efter att ha hälsat på mamma på jobbet. Först såg jag ljuset från den mötande bilen en bit bort sen var det ett rådjur lite längre fram på vägen och efter det fick jag en liten sladd så jag höll nästan på att hamna i diket pga att vägen lutade eftersom jag körde riktigt sakta runt 30-40 km i timmen på en 70-väg. Men jag körde inte på rådjuret, krockade inte med den mötande bilen och körde inte ner i diket så något måste jag lyckats med i alla fall! Tyvärr ingen kvällsmat för mig idag!

När jag väl kom hem släppte jag in katten som stod och mjauade utanför som en liten dåre. Gick in tog ut kasslern ur frysen och la den i ett vattenbad innan jag satte mig i soffan för att prata klart med Robin som hade ringt någon minut efter att jag nästan fått kvällsmat i huvven på bilen. 

Nu sitter jag i soffan i klädd i min rosa one piece under ett numera varmt täcke och ska snart slänga på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars innan mamma kommer hit och äter lite med mig samt har en liten filmkväll med filmen från när vi var i Japan och Kina 2009. 

Vad ska du göra ikväll?


(Bildkälla: Sverigesradio)


Kommentarer
Postat av: linn johansson!

det är toppen :) TACK! ny header? :)

2012-01-24 @ 20:27:53
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin