Kust Till Kust!

Då var det dags för flytt igen, men denna gången ska jag flytta lite längre än vanligt.
Denna gången blir det tvärs över hela Sverige. Från Falkenberg till Kalmar!
Vad tror ni om detta? 

Jag får två nya sambos, min käraste pojkvän Robin och våran kompis Tobbe!
Tobbe och Robin bor ihop redan men det är dags för mig att komma hit och delta i gemenskapen.

Tyvärr fick inte mina gullungar katterna följa med men det har redan löst sig så att de får ett väldigt trivsamt hem där dom även kan vara ute och springa. Dom är fortfarande mina bara att min mamma har dom på "foder", i alla fall är det så enligt mig. Känns tungt att behöva lämna dom men det är bäst för dom och jag klarar inte av att vara ifrån min älskling längre.

Hur ska detta gå? Det återstår väl att se. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin