Sökt både praktik och jobb idag!

Idag är jag riktigt stolt över mig själv!

Har skickat in både Cv och
personligtbrev till en salong
där jag sökt praktikplats samt
att jag har skickat in Cv till
3 stycken olika jobb.

Ska inte vara allt för positiv nu
men det gäller att hålla humöret
uppe! Som sagt söker förtillfället
helgjobb så att jag kan betala
hyran, kan vara en smart idé
annars måste jag flytta hem igen
och det vill jag ju inte.

Vill bo tillsammans med älsklingen
och äntligen få ett slut på den
hemska distansen!


Nu hoppas vi på det bästa att jag får
i alla fall ett utav jobben!

Önska mig lycka till?

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad duktig du är!

Lycka till! :)

2012-01-17 @ 16:02:30
Postat av: Dennis

Duktigt! Jag håller tummarna! :)

2012-01-17 @ 21:40:32
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin