Tillbaka från Växjö!

Kom tillbaka till Kalmar för ett par timmar sedan, hade jätte trevligt!
Kan verkligen tänka mig att åka dit fler gånger och hälsa på.
Har dock blivit väldigt trött och grinig efter att bara sovit lite mer än 4 timmar idag på morgonen..
Att gå och tjura på grund av småsaker som jag redan vet om verkar jag vara en expert på, tyvärr!
Det är något jag måste bli bättre på under detta år och det kommer jag säkert att bli också
bara att jag har lite svårt att veta och uppfatta saker och ting som det egentligen är. Vart är du? Vart är jag? Vart är alla andra? Jag lever i min lilla bubbla och i bubblan bor oftast bara jag.
Omvärlden är en främmande plats som gör mig osäker och jag går helst inte dit speciellt ofta. Det är som att gå till tandläkaren när man har skräck för tandläkarn, du går inte dit frivilligt utan blir tvingad dit på ett eller annat sätt.
(Bildkälla: WeHeartIt.Com)
(Bildkälla: WeHeartIt.Com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin