Uppe med tuppen!

Nej inte riktigt men jag var endast
30 minuter efter honom.

Att vara morgontrött är inte alltid
det lättaste men när man väl
kommer upp ur sängen så är i alla
fall jag riktigt pigg, oftast! Fick lite
hjälp med att komma ur sängen
av förrst min mamma som kom
och väckte mig och sedan utav
älsklingen som skrämde slag på
mig. Att vara orolig så här på
morgonkvisten är ingenting att
rekommendera. Vet inte om jag
ska tacka honom för att hjälpt mig
komma upp i tid eller om jag ska
skälla på honom. Morgontrött?
Hur kommer du upp ur sängen i tid?


Nu ska jag packa bilen inför Kalmar
och sen ska jag försöka att besöka
min mamma lite snabbt på jobbet
innan jag åker till tandläkaren och
sedan enda till Kalmar.
Hoppas det inte är halt ute!

Vad ska du göra idag?
Jag menar det är ju faktiskt
fredag! 

Glöm inte att det nya avsnittet
av Vamprie Diaries har kommit
idag också, själv måste
jag vänta med att se på det
tills ikväll och kanske t.o.m
imorgon..

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja, det blev dom guld gula jag har lagt upp bild på för ett tag sen :) Jag hoppas det blir bra^^

Vad kul o ses nästa helg :D

2012-01-20 @ 12:03:27
URL: http://shrimpen.blogg.se/
Postat av: nathalie

fin bild!

2012-01-22 @ 23:17:43
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin