Vilka filmer ser du fram emot detta år?

God morgon!

Har precis gjort min dagliga titt
på sidan Imdb.com. Det var
ingenting större som hade
hänt där inte.. Men det
kommer allt fler och fler
filmer detta året som man
ser fram emot. Så som..
  • The Avengers
  • The Dark Knight Rises
  • The Amazing Spider-Man
  • Underworld: Awakening
  • Mirror Mirror
  • Snow White And The Huntsman
  • G.I. Joe: Retaliation
  • The Hunger Games
  • The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 2
  • The Hobbit: An Unexpected Journey
Vilka filmer ser du fram emot att se detta år?

Kommentarer
Postat av: Michan- Beauty by M

Av dom filmerna du skrivit upp ser jag mest fram emot Breaking Dawn part 2. Annars har jag inte så stor koll på vilka filmer som kommer faktiskt :P



- Tack så mycket fina du! Blir så glad när jag får positiv respons :)

2012-01-24 @ 10:32:38
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: Michan- Beauty by M

-Filmen i sig var ju helt klart bra. Men jag kände lite att den slutade typ där jag ville att den skulle börja :P Jag tror att part 2 kommer vara galet mycket bättre. För om man ser till boken, så är det Väldigt mycket saker dom ska få in på ca 2 timmar i filmen, så det kommer hålla igång hela tiden tror jag. Det kommer hända väldigt mycket saker genom hela filmen. Hoppas jag iaf!

Jag tycker iaf att fjärde boken är den bästa,så jag har höga förhoppningar på part 2 också.

Men vissa saker i part 1 tycker jag var riktigt löjligt, som tex när vargarna "pratar" med varandra. Påklistrade riktiga fejkröster :P

2012-01-24 @ 11:02:46
URL: http://texasplays.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

de filmerna ser jag också fram emot :) Vill se Mission Impossible också! Älskar de filmerna ;)



The Hobbit ser jag SJUKT mycket fram emot!



- nämen vad gullig du är :D

2012-01-25 @ 19:15:55
URL: http://adaras.se
Postat av: Dennis

Nästan helt Spot on på listan! Alla förutom Twilight ser jag så sjukt mkt fram emot!

2012-01-30 @ 11:06:18
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin