Vampire Diaries

Tänkte att jag skulle kolla på förra veckans avsnitt av Vampire Diaries innan jag skulle gå och lägga mig. Självklart gjorde jag det också och jag bara längtar tills på fredag då jag får se vad som händer. Denna serien blir allt mer spännande och bättre plus att det äntligen börjar hända lite grann. Serien har utvecklats så otroligt mycket genom säsongerna som gått och då menar jag till det bättre!



(Bildkälla: WeHeartIt.Com)


Känns lite som om Stefan fick sig en så kallad "käftsmäll" i detta avsnitt eftersom han nu har fått reda på att Damon och Elena har kysst varandra, inte bara Damon som kysst henne utan hon kysste faktiskt tillbaka också. Jag ser det som så att han får skylla sig själv eftersom han lämnade henne ensam och sårbar. Damon fanns där för henne och då förstår man ju helt och hållet varför hon tycker om honom även om hon inte vill erkänna det för sig själv lika mycket. Det går sakta men säkert fram och troligtvis blir det dom två tillslut eller i alla fall hoppas vi eller jag på det. 

Tycker det är på tiden att det händer lite om just Damon och Elena. Jag menar det har funnits i luften från starten och det var för 2½ säsong sedan.. Serien har inte varit långtråkig men det är otroligt roligt att det äntligen händer. Vad man väntat på att det ska hända enda sedan man såg första avsnittet ungefär, inte riktigt kanske men nästan!

För er som inte sett serien så rekommenderar jag den varmt.
Man kan nog enkelt säga att detta är min favorit serie utan tvekan!


Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline♡

allt hår är äkta, har aldrig använt löshår :)

2012-01-24 @ 00:44:18
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/
Postat av: Min resa för att få drömkroppen♡

Jaså tycker du det ;)

2012-01-24 @ 00:50:32
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin