Filmtema!

Förra veckan hade jag väldigt mycket att göra och kunde därför inte blogga.. 

Modevisningen var ju förra veckan och ja, man kan ju inte säga att den blev mer än lyckad. Temat var film och jag hade valt Disneys klassiker Peter Pan. Gjorde en annan version av Tingeling som är en utav mina stor favoriter. Det är inte jag som har gjort frisyren på mig själv utan en klasskompis till mig som gjort den.
Jag gjorde Rapunzels frisyr och ja, det var inte världens lättate med tanke på att flätan med löshår var väldigt väldigt tung eftersom den var ända ner till marken men den höll och det var jag jätte glad över, ska se om jag kanske kan få tag på en bild så ni får se mitt mästerverk! 

Trivdes bra som Tingeling och vem vet, skulle någon behöva en modell till någont modevisning någongång så tror jag att jag helt klart skulle ställa upp eftersom det är så himla roligt!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad roligt att det gick så bra! :D

2012-03-12 @ 12:07:59
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin