Andra gången jag..

.. spelar igenom ett spel!

När jag var liten spelade jag ganska mycket tv-spel men jag tröttnade fort eftersom jag alltid fastnade på ett uppdrag eller liknande och kunde inte komma förbi det hur jag än gjorde. Så när jag fastnade på ett spel så köpte jag ett nytt och spelade på det tills jag fastnade och när jag fastnade på det nyinköpta spelet så köpte jag ännu ett nytt. Att klara ut spelen som man köpt var inte ett alternativ eftersom man inte hade ork till att ta sig runt problemet.

Spelade ett spel som heter Rosemond Valley: Drömjobbet när jag var mindre och klarade ut det 2 eller 3 gånger. Du skulle driva ett köpcentrum och se till att det gick runt, öppna nya butiker och liknande. Det är det enda spelet jag spelat igenom på mina 19 år här i världen, är jag stolt? Nej inte precis!

Men igår hände det någonting speciellt! Jag spelade igenom ännu ett spel och jag är riktigt stolt över mig själv. Självklart finns det alltid mer kvar att göra på spelet men historiedelen är klar i alla fall. Spelet jag spelade är ett spel som är baserat på en anime (tecknad serie) vid namn Naruto och är min stora favorit serie i den kategorien av tv-serier.

Naruto: Rise Of A Ninja är ett utav de roligaste spelen jag någonsin spelat, det säger jag inte bara för att jag spelat igenom det utan för att jag älskar handlingen, hur dem har byggt upp hela staden precis från hur den ser ut i animen samt en hel del andra saker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin