Filmrecension: Mästerkatten



"Svärd kommer att krosas och hjärtan kommer att krossas i det här äventyret med en av de mest älskade figurerna i Shreks universum - Mästerkatten. Det är en riktig skrävlarhistoria om mästerkattens ungdim då han slog ihop sig med mästerhjärnan Humpty Dumpty och den gatusmarta Kitty för att stjäla den berömda Gåsen som lägger gyllene ägg."
- Lovefilm

När jag såg trailern på filmen så tyckte jag att den verkade som en riktig kanon film och den verkade riktigt rolig men jag blev faktiskt lite besviken. Filmen var bara väldigt rolig under första halvan men sedan gick det utför och den blev allt mer sämre. 

Mästerkatten är en film för hela familjen, både stora och små. Många kommer att tycka om denna filmen och tycka att den är jätte rolig men jag hade nog helt enkelt för höga förväntningar på den och det ska ma alrig ha på en film för då blir det alltid såhär. Tyvärr finns det inte så mycket att säga om filmen men se den själv och hitta vad du tycker om den. 


Kommentarer
Postat av: mimmi eriksson as milae

sv: nä har bara sett 2:an ^^

förlåt för supertsent svar!

2012-02-28 @ 16:09:16
URL: http://milae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin