Kort kort!

Jaha, då hade man kort hår igen..
Tog ut mina extensions för att sätta i nya om några dagar men jag vet inte, kanske borde ha det kort ett litet tag till. Imorgon blir det en liten omröstning om vad som var snyggast tillsammans med en bild på hur jag ser ut nu. Det behövs färgas om, klippas till och lite annat men en sak i taget säger jag bara.

Nu ska jag lägga mig i sängen tillsammans med Robin och titta på Leap Year eller Skottår som den heter på svenska. Det är en av mina favorit filmer och jag har sett den hur många gånger som helst redan så en gång mer skadar verkligen inte!

(Gammal bild och absolut inte världen snyggaste)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin