Noll koll

Snacka om att ha noll koll på läget!
Gick till skolan klockan 8 men där skulle jag tydligen inte vara, så nu jag börjar inte förens klockan 12 idag pga att vi ska vara på Expo, det hade ingen sagt till mig, det står på mitt schma att vi skulle hålla på med modevisningen hela dagen idag men så var det ju tyligen inte!

Men nu så har jag fått lite extra lite halv oönskad sovmorgon.. Hade jag vetat att jag skulle vara på expo idag så hade jag tagit tåget från Kalmar som går nu klockan 9 istället för ett tåg igår och då kanske jag hade sovit bättre också.. Gjort är gjort och nu ska jag försöka att sova yttligare lite till för att jag ska kunna orka med dagen som kommer.

Har du alltid koll på läget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin