Alla hjärtans dag 2012 är officiellt över..

Denna dagen har varit riktigt mysig!
Ikväll blev det bio och filmen Misson Impossible: Ghost Protocol. Innan bion snöade det ingentung men när vi kom ut så bara vräckte det ner och det hade redan kommit ett par centimeter. Det ska fortsätta snöa hela natten och hela morgondagen.. Det blir väl ett par decimeter i alla fall tror jag nog.. Hade även ett litet snöbollskrig medan vi tog bort snön som hade kommit på bilen. Älsklingen levde sig verkligen in i det som ni kanske ser. 




Usch vad det snöade och nu har det kommit så att mina fötter knappt syns..
Hur kommer det då se ut imorgon kväll?


Presenter hör till alla hjärtans dag och jag fick en valfri bok som present istället för blommor. Det är nämligen så att det första jag fick utav Robin var nämligen en bok så det är väldigt speciellt eller i alla fall för mig.

Han bjöd även på en väldigt god och trevlig middag och lite mumsig varm chocklad efteråt!

Choklad tycker alla flickor om och jag är verkligen inget undantag så när denna chokladen öppnas ska jag njuta av varje minut, mums!



Utav mig fick han ett kärlekshäfte där han får bla. frukost på sängen, en middag, ett biobesök, en massage och lite annat smått och gott som han kan utnyttja vid olika tillfällen. 



Hoppas din dag var minst lika bra som våran och vi önskar dig eller er en glad alla hjärtans dag!


Kommentarer
Postat av: S A R A

sv; tack detsamma! :D

hoppas du får en underbar onsdag ^^

2012-02-15 @ 07:12:29
URL: http://ssaralu.blogg.se/
Postat av: sanashaba'

sv; jorå, det är bra med mig! :D

2012-02-15 @ 09:25:56
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: Louise

Aw, ni fick en fin dag iaf. Mysigt med snö :)

2012-02-15 @ 13:29:41
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - TÄVLING

sv; hihi tack söt :) du med ;)

2012-02-15 @ 14:29:08
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin