Vad gör man en lördagkväll egentligen?

Vi här hemma bestämde oss för att ha en mysig liten hemmakväll.
Kvällen bjöd på god tacos till andra deltävlingen av Melodfifestivalen.
Däremot hittade jag bara en enda låt jag tyckte om och det var ju såklart Babydoll med Top Cats.
Hur kan de inte gått vidare till direktfinal utan bara till andra chansen? Man blir lite arg på Sverige i såna tillfällen. Vilket bidrag tyckte du bäst om igår?

Eftersom vissa av oss inte tyckte det var roligt att titta på Melodifestivalen så kontrade vi med en film efteråt. Det blev Clash of the Titans, mindes att den var sådär bra men jag blev riktigt förvånad över vad jag tyckte under filmens gång. Men alla filmer tar ju slut någongång och vi bestämde oss för att ta fram våran nördiga sida och dra fram Xboxen och mitt nya spel, Naruto: Rise of a Ninja.

Blev så otrligt sugen på att se Naruto så efter en stunds spelande så startade vi första avsnittet utav anime serien. Eftersom Tobbe inte sett Naruto tidigare kunde jag inte hoppa in där jag slutade senast.. 


Självklart var våran rumskompis Bengt (Hajen) också vara med under kvällen. Bengt tycker om att ha trosor på huvudet och dricka chilisås samt posa på kort  och denna gången var det tillsammans med Tobbe.
Historien om trosorna som Bengt har på huvudet är faktiskt så att dom är inte mina utan när vi tvättade i veckan så hade de glömt ett par kalsonger och ett par trosor kvar i torktummlaren som vi använde och då råkade vi få med de upp till lägenheten och efter det så har det blivit lite av ett internt skämt här i hushållet.

Vad gjorde du igår? Berätta din lördagshistoria!

Kommentarer
Postat av: WangGallardo

Tack så mycket! :)

haft en bra dag då?



KRAMIS

2012-02-15 @ 14:35:42
URL: http://brotherlylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin