Bara ett avsnitt till!

Är nu redo för sängen men först
ska jag se ett par avsnitt av
serien Tru Calling.

"Tänk om du kunde förändra
människors liv genom att leva
om det förflutna? Den oväntade
möjligheten får Tru Davies när
hon tvingas hoppa av
läkarutbildningen och börja
jobba nattskift på ett bårhus.
Första natten jobbar hon ensam,
och blir chockad när en död kvinna
plötsligt öppnar ögonen och ber
om hjälp. När Tru vaknar igen
upptäcker hon att hon lever om
samma dag gång på gång - och
att hon därigenom har möjligheten
att förändra ödet för de döda som
har kommit in på bårhuset under
natten. Om hon hittar dem innan
katastrofen inträffar..." 
-CDON.COM

En serie jag verkligen
rekommemderar även
om jag bara sett 6
stycken avsnitt.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Måste se på den serien :D



- visst är det :D

2012-01-20 @ 01:50:49
URL: http://adaras.se
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: Nice! :D Jag älskar min htc sensation xl! Den är sjukt bra!

2012-01-20 @ 02:42:26
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin