Sminka sig på allmänplats?

Är på väg hem till Kalmar, sitter just nu i Emmaboda där vi hade en 30 minuters lång paus..
Under tiden vi hade en paus passade jag på att hinna sminka mig lite snabbt så jag inte kommer hem och ser ut som värsta häxan! Vad hjag har hört är det många som tycker att man är värsta snobben om man sminkar sig på allmänplats, har aldrig fattat riktigt varför men men.. Själv tycker jag att det är väldigt smidigt att sminka till sig lite på vägen så länge man inte kör själv. En fördel att sminka sig på vägen när man ska någonstans är att sminket inte hinner förstöras innan man kommer fram och en annan är att man sparar en massa tid som man istället kan använda sig till att ligga kvar extra länge i sängen eller någonting annat som kanske är lite roligare.


(Oredigerad)


Kommentarer
Postat av: EBBA

fin bild! håller med dig om texten!;)



sv: allt är bra!

hur har dagen varit?

2012-03-20 @ 19:11:14
URL: http://anderssoneebba.blogg.se/
Postat av: Emelie - Modell, kläddesigner, uppfinnare som driver 3 egna företag

Det får helt enkelt bli den som får följa med till Turkiet på söndag! :)



Vad tycker du om veckans klänning? :)

2012-03-20 @ 19:53:38
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/
Postat av: Cindy [Cindyles.blogg.se]

håller med dig!

jag tycker inte det är något fel att piffa upp sig om man har tid:O

2012-03-25 @ 10:54:50
URL: http://cindyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin