Nu är helgen över

Och det är dags för skola imorgon!

Robins familj kom på besök i helgen och det har varit super mysigt.
Synd bara att jag jobbade ett par timmar på lördagen men det gjorde ändå inte så mycket. Får hoppas på en ännu bättre visit nästa gång och då kanske jag t.o.m är ledig men såklart hoppas jag att jag får jobbet på salongen men det får jag inte reda på förrens på onsdag eller torsdag denna veckan om jag har tur.

Har fått mitt nya 4G mobila bredband från Telia idag också. Flyter på hur bra som helst men nu ska jag nog lägga mig och se på en film eller fortsätta att titta på Tru Calling. Har bara ett par få avsnitt kvar på den serien faktiskt!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

nice med 4G! Har också det! :)

- haha nä jag har redan gjort det mesta med plugget så kan chilla nu ^^

2012-03-05 @ 22:23:31
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin