Oväntat besök

Fick ett litet oväntat besök utav mamma, Jocke och mina käraste katter som kom tidigare idag och ska nu stanna över natten. Så jag och min bror har nu fått lite sällskap under kvällen, det ska bli super mysigt. Tänker inte spendera någon längre tid vid datorn utan ska umgås så mycket det bara går med mina kära gäster. Det var riktigt härligt att få träffa alla igen, har verkligen saknat dom men så är det väl om man bestämmer sig och flytta tvärs över landet? 

Gick en liten runda på stan innan det stängde. Staden Värnamo är inte speciellt stor så det går ganska fort att gå igenom den. vi gick in på bla. HM och Expert. Eftersom jag har en otroligt snäll mamma så jag fick 3 stycken tv-spel och en blå behå. Det fanns inte direkt något jätte stort utbud av spel men jag är helt klart nöjd över vad jag hittade så nu hoppas jag verkligen att något av dessa spelen är roliga och om de nu inte är det så kan jag i alla fall trösta mig med att dem var ett riktigt fynd. Devil May Cry 3: Special Edition, Marvel Super Hero Squad och Final Fantasy XII för endast 10 kronor styck!


Kommentarer
Postat av: Madde

sv: Jodå, do funkar kanon!:)

10 min sen orkar man inte mer typ :P

Men kör 20-30 min ändå :)

2012-02-27 @ 18:56:31
URL: http://lipstokiss.devote.se
Postat av: Sandra, Colins mamma

Okej, jo bara bra tack här.

2012-02-27 @ 22:18:04
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin