Svara när larmet ringer

Snart är det dags för hemgång och det ska bli riktigt skönt.
Börjar bli lite seg eftersom jag sov endast 6 timmar i natt och nu har jag inte ätit någonting på hela dagen heller.. Vilket inte har vart min smartaste idé idag men har druckit 3 koppar varmchoklad och är snart inne på min 4de för att försöka putta bort hungern en stund till.
Även om jag försov mig lite imorse så hade jag en riktigt bra morgon med tanke på att älsklingen var så trött att han försökte svara i telefon när det var larmet som tjöt för att vi skulle gå upp. Jag tror att han var något tröttare än vad jag var men som tur är så skulle han bara jobba halvdag.
Men nu när jag kommer hem förväntar jag mig att maten nästan står på bordet redo för att ätas för jag börjar bli riktigt hungrig. Är lite nyfiken på hur många gånger om dagen äter du?

Kommentarer
Postat av: Sandra, Colins mamma

Tack så mycket! Allt bra?

2012-02-22 @ 20:44:51
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin