Då var det dags.. att bli vuxen!

God morgon allihopa!

Hoppas att ni är utvilade och pigga för
att orka med hela dagen. Själv har jag
stuidedag så jag sov tills jag vaknade
av mig själv. Det var riktigt länge sedan
jag gjorde det och även om det är
helg snart så kommer jag inte att få
sova ut. På lördag så flyttar jag från
Falkenberg till Kalmar och pappa
kommer hit tidigt sådär runt klockan
07.00 för att hjälpa mig lasta in min
säng och allt annat som jag ska ha
med mig på släpet.

Det ska bli roligt men ändå.. nu måste
man bli vuxen varesig man vill eller
inte! Har alltid haft turen att ha en
stor familj som stöttar och hjälper mig
genom allt och det blir det förhoppningsvis
inte någon ändrig på. Jag hoppas att
Robin och Tobbe kan vara lite utfyllning,
nu har man ju tur att det finns något som
kallas telefon! Nu gäller det att stå på
egna ben för familjen kommer att vara
tvärs över landet och det tar sådär 3 ½
timme att köra. 

Om jag tyckte flytta till Värnamo på
vardagarna för pluggets skull var svårt
vill jag egentligen inte ens veta vad jag
gett mig in på nu. Förhoppningsvis
kommer jag att få nya vänner och ett
nytt jobb med bra arbetskamrater som
gör att jag kommer trivas lite mer och
annars är det bara att flytta tillbaka.
Man måste våga här i livet annars
kommer man ingenstans! 


Kommentarer
Postat av: helena

Okej det tyckte jag med faktiskt!:)

2012-02-01 @ 16:05:54
URL: http://helenasfoton.webblogg.se/
Postat av: Anonym

SVAR; ja det tyckte jag med faktiskt ! :)

2012-02-01 @ 16:09:16
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Delar med mig av en tävling där man kan vinna en macbook air eller spotify premium, kika in och se hur du ska göra så kan du också vara med och tävla, kram :)

2012-02-01 @ 16:42:27
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Darksess

Jättefin bild :D

2012-02-01 @ 20:59:37
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin