Med smak av choklad!

Idag har det hänt mycket!
Robins familj kom hit till Kalmar från Nyköping för att hälsa på, mycket trevligt!
Hade bestämt mig för att göra mina första cupcakes och det blev med smak av choklad.
Resultatet blev detta och de var mycket goda. Nästa gång blir det smaken vanilj. 
Vad tycker ni ser dom goda ut?



Det blev en liten fika innan vi åkte in till stan. Skulle in och prata med min praktikplats och det visade sig att de stängde klockan 14.00 medan resten av stan stänger runt 16-17. Klockan var 13.40 när jag såg detta så fick världens panik och väldigt väldigt bråttom in till stan, Jag hann dit i tid och jag fick platsen. Börjar den 8 Februari!


 


Kommentarer
Postat av: ronja

Dom var jääätte goda!! :)

2012-01-29 @ 18:06:09
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Mums vad gott!! :D



- hihi tack så mycket, tar 150-350 kr för en design :D

2012-01-29 @ 18:24:01
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin