Nu anfaller jag sängen!

Nu efter en lång dag ska jag faktiskt gå till sängen för att sova lite, det ska bli riktigt skön efter att ha sutit på en trästol hela kvällen.. Förhoppningsvis kommer Robin i sängs innan mig och kan värma upp sängen lite grann innan jag anfaller den och sedan slocknar.
Morgondagen kommer bli extra lång eftersom jag ska gå upp tidigare än planerat bara för att hinna se det nya avsnittet av Vampire Diaries som kommer att komma om cirka sådär 1-2 timmar. Det är ett riktigt efterlängtat avsnitt eftersom många serier har en "julpaus" och äntligen är den över.
Ska även iväg till Växjö imorgon för att träffa ett par kompisar till Robin samt för att jag ska hinna gå en liten sväng på stan. Förhoppningsvis bjuder morgondagen på en massa trevligheter men nu säger jag god natt för idag!
Förhoppningsvis har denna knäppisen redan kommit till sängs!

Kommentarer
Postat av: moa

tack följ gärna mig på bloggving

2012-01-06 @ 12:07:25
URL: http://mosansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin