Spela klart Rabbids 3D?

I made it!
Jag lyckades efter många om och med rulla en permanent under 45 minuter. Känns som om jag har lite chans till att klara provet på måndag nu. Eftersom jag varit så duktig så har jag tagit en liten paus.

Sitter förtillfället och spelar på min Nintendo 3DS.
Har bestämt mig för att klara ut mitt första spel
någonsin! Ja, du hörde rätt! Jag har aldrig spelat
igenom ett spel i hela mitt liv för jag fastnar alltid
i mitten men nu har jag troligtvis lite hjälp utav
älsklingen så när jag blir arg kan jag bara skicka
över 3DS till honom så får han spela klart banan.
Låter kanske inte så rättvist men man måste
börja någonstans!

Vilket spel är det jag sitter och spelar då?
Jo det är Rabbids 3D från Ubísoft. Är redan på
andra världen så jag är helt klart en bra bit på
vägen och jag har endast spelat runt 4 ½ timme,
visst är jag lite duktig allt?

Har du spelat igenom något spel? Vilket i sådana fall?



Kommentarer
Postat av: Ceciliabäst!

Fin blogg ;b

2012-01-25 @ 16:02:26
URL: http://Cecilijaasalomonsson.devote.se
Postat av: linn johansson!

men den är fin iaf :D

2012-01-25 @ 17:12:09
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin