Home Sweet Home?

Visst blir man besviken när man planerar någonting och är riktigt förväntansfull men sen blir det ändrade planer. Robin skulle komma till mig nu till helgen men det blev inte riktigt så pga att tågen gick helt konstigt. Skulle han komma hit skulle han vara här i mindre än 24 timmar och då är det inte riktigt värt pengarna. Efter att jag fått reda på den informationen började jag fundera lite smått och jag känner mig väldigt förvirrad om vad som är rätt och fel just nu.

Jag menar, jag känner mig lite ensam och övergiven som man brukar säga. Ska flytta från Falkenberg till Kalmar där jag inte känner någon förutom de två personerna jag ska bo ihop med.. Jag blir helt beroende utav kontakten med mina två nya sambos och jag tycker verkligen det är jobbigt att inte kunna "vara fri". Med fri menar jag att jag ska kunna klara mig själv utan att vara helt beroende av någon annan.

Om jag ska vara helt ärlig så är jag riktigt rädd inför denna flytt för den kommer inte vara som alla andra. Kommer att flytta från min familj där jag alltid får otroligt mycket stöd och trygghet samt att jag kommer flytta från mitt hem där jag även känner mig trygg tillsammans med mina katter. Katterna kommer jag att få lämna hemma i Falkenberg eftersom de andra två i lägenheten inte klarar av dom.. Alla mina vänner som jag har kvar efter seperationen mellan mig och mitt ex bor i Falkenberg och kommer troligtvis ha det väldigt svårt att komma och hälsa på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin