Längtan efter att få träffa honom varje dag!

Oj vad tiden går!

Idag är det 3 månader sedan jag blev
tillsammans med Robin. Älskar honom
lika mycket fortfarande och t.o.m. lite
mer. Längtar tills februari eftersom
då får jag träffa honom varje dag
istället för att bara sitta och prata
med honom över telefon eller
liknande. I februari får
jag inte bara träffa honom varje
dag utan får även pussa på honom
hur mycket jag vill och det är något
som jag verkligen längtar efter.

Saknar och längtar efter honom jätte
mycket och jag längtar redan till på
fredag då jagtroligtvis kommer att
få träffa honom igen.

Grattis älskling på 3 månadersdagen! <3

Kommentarer
Postat av: Sessan

Ja det var verkligen mycket blommor. Det man ser på rosorna är bara en liiiiiten del av vad de odlar.

2012-01-17 @ 12:20:39
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin