Dagens hjältar!

God kväll!
Varning för lite lång text men klantade till det ordentligt idag
och jag måste faktiskt berätta denna lilla historia. Hoppas
att det är någon som tar sig tiden att läsa det.


Efter skolan åkte jag direkt till Gekås, Ullared för att inhandla
lite saker inför flytten. Blev riktigt förvånad över hur lite folk
det var..?
annars brukar det alltid vara helt smockat/fulproppat
med folk. Det var väldigt skönt att slippa knuffa sig fram eller
stå och sträcka sig över folk för att komma åt vissa saker. 

När jag kom ut till bilen igen ser jag att ljuset på bilen är på...
Ohh nej! Hoppades på att det skulle finnas lite ström kvar
i batteriet så jag skulle komma ifrån Gekås-parkering, men
icke! Jag var helt fast i Ullared med ungefär 3 mil
hemifrån och alla som kan hjälpa mig.

Ringde mamma, pappa samt 2 kompisar och det var ingen
som kunde komma och hjälpa till. Sedan hittade jag
ett "offer". Ägarna till bilen "framför" mig kom ut från
Gekås så jag frågade lite snäll om de ville hjälpa mig.
Stort tack till den söta lilla gubben och tanten på
Ullaredsparkering. Ni är mina dagens hjältar idag!

Annars hade jag fortfarande stått kvar på parkeringen..

Det jag fick med mig hem var..

-  En väska, min förra är så sliten och behöver bytas ut samt att
denna var den enda som båda mina datorer fick plats i.
-  Ett svart Dra På Lakan

-  10 par sockar, någon måste äta upp mina sockar för de bara försvinner.
-  50 stycken tamponger, man vet aldrig när de behövs!
-  En ny rakhyvel, min andra är så sliten nu så det behövdes verkligen.

Lyxade till det lite med att även köpa.. 
-  En Coca-Cola
-  Filmen, Good Luck Chuck
-  Filmen, TMNT (Teenage Mutant Ninja Turtles)

Kommentarer
Postat av: louise

Sv: Ja, det gör jag, har 1an & 2an!

Och när jag älskar 2an mycket..då kan jag tänka mig 3an! :D

2012-01-31 @ 22:26:30
URL: http://reallifeartist.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Måste till ullared nån gång :D

2012-02-01 @ 16:35:45
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin