Captain America - The First Avenger



"Efter att ha blivit bedömd som olämplig för militärtjänstgöring i andra världskriger anmäler dig Steve Rogers till ett topphemligt forskningsprojekt som förvandlar honom till Captain America - en superhjälte som viger sitt liv åt att försvara de amerikanska idealen."

- Filmtipset

Snart har filmen The Avengers release och jag är riktigt peppad men innan jag ser den filmen måste man ju se alla filmer om de olika avengers. Captain America var inte bland det jag tittade på som barn men dem som gjorde det tror jag skulle fastna helt och hållet för filmen. Filmen i sig var bra och innehöll en del scener som man kunde skratta åt med gott samvete men den var lite långsam och seg ibland. Han fick inte sin dräkt förens ganska långt in i filmen och det tyckte jag inte om, vill se mer av Captain America. Det var lite för lite action för min smak men en riktigt bra historia istället, så en välförtjänt 3 poängare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

The Avengers kommer bli awesome :D

2012-03-20 @ 00:01:11
Postat av: Sandra Dagh - HELGENS BLOGG!

Godmorgon! Vad ska du göra idag då? :)

2012-03-20 @ 07:14:34
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/
Postat av: Emelie- Modell, kläddesigner och driver 3 egna företag

Vad tycker du om mina spetsklänningar,

är ljusblå eller rosa finast? <3

2012-03-20 @ 11:08:50
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

bloglovin
bloglovin